ادویه ای که محافظ قلب است

نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shahjahan و آدرس shahjahan.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 59
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 620
بازدید کل : 230390
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مطالعات انجام شده در هند نشان می دهند كه فلفل تند در پیشگیری از دیابت و بیماری های قلبی عروقی كه مهم ترین عوامل مرگ و میر در كشورهای در حال توسعه به شمار می روند، مفید و موثر است.

این محققان هندی معتقدند که در آینده فلفل تند به عنوان یک داروی قلبی، جایگزین آسپرین خواهد شد و یا همراه با آسپرین و به صورت ترکیبی به کار می رود. این محققان فعالیت بیولوژیكی دو ماده فعال در فلفل به نام‌های "كپسایسین" و "دی هیدروكپسایسین" را مورد بررسی قرار دادند. نتایج نشان داد كه این ترکیبات فعال علاوه بر قابلیت کاهش قند خون و سطح انسولین، كاهش رسوب چربی‌ ها در دیواره‌ های سرخرگی و جلوگیری از تشكیل لخته‌ های خونی را نیز دارند.

دیابت نوع دو و بیماری های قلبی عروقی از شایع ترین بیماری های عصر حاضر بوده و تا حد زیادی به شیوه زندگی از جمله تغذیه و فعالیت بدنی وابسته هستند.

تهیه و ترجمه: گروه سلامت سیمرغ

www.seemorgh.com/health




:: موضوعات مرتبط: علمی , آموزشی , اطلاعات عمومی , ,
:: برچسب‌ها: فلفل , قلب , دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
ن : ahmadkia
ت : جمعه 11 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');