پرورش حشرات خوردنی در فرانسه!

نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان shahjahan و آدرس shahjahan.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 74
بازدید ماه : 635
بازدید کل : 230405
تعداد مطالب : 165
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

یک شرکت فرانسوی "مایکرونوتریس"، گونه های مختلف حشرات مرغوب را برای تزئین غذا و شیرینی پرورش و تولید می کند.

این شرکت فرانسوی همچنین شیرینی و شکلات هایی مزین به حشرات را تولید می کند و با دیگر شیرینی پذیی های شهر پاریس در این زمینه همکاری می کند.

مدیر این شرکت می گوید: تعداد انسان ها تا سال 2050 به 10 میلیادر نفر می رسد بنابراین بشر باید به دنبال منابع جدید مواد پروتئینی باشد.

گی اوریول در ادامه افزود: در حال حاضر حدود دو میلیارد نفر از انسان ها در آفریقا، آسیا و آمریکای جنوبی حشره مصرف می کنند و با آن غذا می خورند.

۱۴۶۲ گونه از حشرات خوردنی توسط انجمن سرخپوستان امریکا ثبت شده است.امروزه هزاران نفر در اتیوپی و سودان به دنبال قحطی ازبین می روند که گسترش این عا دت غذایی می تواند کمک کننده باشد.
در فروشگا ههای منطقه ISAN خوردن عقرب ها ، ملخها، لارو، سوسکها و حتی سگها نیز ممکن است.
امروزه ساکنین بانکوک خوردن حشرات را درک می کنند.ملخهای کنسرو شده ، ملخهای دریایی ، سوسکهای ابزی ، جیرجیرکها ، پوپ پروانه کرم ابریشم و تخم مورجه ها در این فروشگاهها دیده می شوند. بخش حشره شناسی دانشگاه ایوا و کنتاکی تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داده اند و روشهای پخت حشرات ، خرید یا تهیه آنها را ارائه داده اند و اهمیت تغذیه حشرات به عنوان پروژه های تحقیقاتی مورد بررسی دقیق قرار گرفته است. حتی هنرمندان سینمایی همچون آنجیلینیا جولی نیز به طرفداران تغذیه از حشرات پیوسته و می گوید:من سوسری ، لارو زنبور و زنجره می خورم و به پسرم نیز درCambodia سوسری و زنجره می دهم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: علمی , ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : ahmadkia
ت : شنبه 16 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');